Dovana
Meniu
3D
Babor SPA 20%

1950 - ieji metai

Grožio revoliucijos pradžia

Grožio revoliucija prasidėjo 1955, kai daktaras Michaelis Babor pagamino HY-ÖL® - valomąjį produktą, kuris išlieka nepralenkiamu iki šių dienų. Šis produktas ir toliau išlieka BABOR kompanijos "varikliuku", be to, jis iki šiol yra perkamiausias ir mėgstamiausias produktas klientų visame pasaulyje.

jpg.4.154

jpg.8.118Kelne įkūrus Dr. Babor GmbH, po metų prasidėjo nauja era SPA veido priežiūroje. Daktaras Michaelis BABOR kompanijos emblema pasirinko rožę ir ji tapo atpažįstamu prekės ženklu, kuris apibūdina geriausią produktų kokybę. Juk rožės jau labai seniai naudojamos kosmetikos pramonėje. Rožių aliejus dažniausiai išgaunamas iš Damasko rožių ir auga Bulgarijoje bei Turkijoje. Tai labai vertingas ingredientas parfumerijos ir kosmetikos gamyboje. Šis absoliutaus grožio simbolis išlieka BABOR prekiniu ženklu iki šių dienų.

AussenansichtPirmasis BABOR kompanijos adresas buvo 38 Sülzgürtel Kelne. Nuo pat pradžių Michaelį Babor apėmė didžiulė aistra bendrauti su kosmetologais bei grožio specialistais. Tokios praktikos tinkamumą patvirtino didėjantis patenkintų klientų ratas. Naujų tipų aliejai bei kremai ėmė populiarėti vietos grožio studijose. 1950-ųjų metų pabaigoje grožio specialistai ėmė dirbti su visu įvairiu produktų asortimentu: Azulene kremu tūbelėse, vitaminizuotais balzamais odai, medaus vitaminų kaukėmis ir kitais.

jpg.5.545BABOR kompanijos kertiniu akmeniu tapo koncentratai ampulėse. Dr. Michaelis Babor tapo koncentratų specialistu.