Dovana
Meniu
3D
Babor SPA 20%

1960 – ieji metai

jpg.1.121Daktaras Leo Vossen, kartu su savo žmona Rosenarie ir dukra Liselotte Beck (gimusia Vossene),įsigijo 90% kompanijos akcijų Daktaras Leo Vossen kaip kitą BABOR produktų simbolį pasirinko juodą rožę veidrodyje. Tai buvo ne paprastas veidrodis, t. y. “gidas į grožį”, bet auksinis veidrodis. Šis simbolis iliustravo tai, kad BABOR produktų gamybai naudojami patys vertingiausi, aukščiausios kokybės ingredientai. Rožė ir auksinis veidrodis – tai išskirtinų ir natūralių kosmetikos produktų, aukštos jų kokybės simbolis. Jis puošė produktus, pakuotes, brošiūras. Rinkodaros pradininkas Daktaras Vossen pastebėjo, kad už BABOR prekės ženklo, kuris yra pažįstamas visame pasaulyje, slypi kokybė ir identitetas.

historische Produke.Po to, kai Daktaras Michaelis Babor paliko kompaniją 1965 metais, verslininkas Daktaras Leo Vossenas, kurį rėmė jo dukra Jutta Kleine-Tebbe, entuziastingai plėtojo verslą. Iš pradžių įsikūrę Achene, vėliau Turpinstraße, jie padėjo tvirtą pamatą BABOR prekės ženklo sėkmei. BABOR įgavo pagreitį ir vedina sparčių pokyčių 1960-aisiais toliau plėtė asortimentą, paremtą kompanijos filosofija. Nauji produktai, skirti veido valymui, papildė bioaktyvių, natūralių odos priežiūros produktų rinką. Buvo ruošiamasi produktų hidrobiologiniu pagrindu gamybai.