Dovana
Meniu
3D
Babor SPA 20%

1980-ieji metai

jpg.9.1291983 metais Achene, kompanijos būstinėje, atidarytas BABOR mokymų centras. Tai buvo strategija, kurios tikslas, jog visi su BABOR kosmetika dirbantys specialistai taptų ekspertais profesionalais ir galėtų teikti klientams išsamią informaciją apie produktą ir jo poveikį, konsultuoti ir teikti patarimus ilgalaikei odos priežiūrai. Ši strategija naudojama iki šių dienų. Ji užtikrina, kad aukštos kokybės konsultacijos ir intensyvaus poveikio produktų naudojimas suteiks maksimalius rezultatus. BABOR ėmė siūlyti pirmuosius kursus kosmetologams jau 1970-ųjų pabaigoje, siekdami užtikrinti klientams suteikiamą sisteminę odos priežiūrą, taikant gilias žinias bei aukštos kokybės produktus. 

jpg.0.130Tuomet, kai vadybos ėmėsi Jutta Kleine-Tebbe, kuri pati buvo kosmetikė, centras ėmė vystytis, sienos bei grindys buvo dekoruojamos rankomis ir bendrai sukuriamas harmoningas, elegantiškas interjeras. Naujų, su BABOR kosmetika dirbančių kosmetikų bei kosmetologų mokymai, sėkmingi BABOR klientų seminarai Vokietijoje ir už jos ribų siūlyti idealiomis sąlygomis. 1986-aisiais metais maždaug 500 dalyvių dalyvavo 30-yje vykusių seminarų. Žinių ištroškę kosmetikai bei kosmetologai visuomet buvo laukiami svečiai. 

jpg.1.131Mokymai ir patarimai, informacija ir rėmimas – tai buvo dalis BABOR aptarnavimo kultūros nuo pat pradžių. Kas tuomet gali būti akivaizdžiau nei šių paslaugų derinimas naujam prekės ženklui? BABOR BEAUTYWORLD® sujungia paslaugas, kurios reikalingos sėkmingo SPA centro vadybai. 1988-aisiais buvo padėti pamatai franšizės sistemai, kuri neilgai trukus išsivystė į svarbų, pasaulinį SPA centrų tinklą.